¡Ola supermercado! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu ¡Ola supermercado! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu

¡Ola supermercado!

Blijf op de hoogte en volg Rob

08 Juli 2015 | Spanje, Barcelona

Telebancos por aqui, let's get spanish (get spanish!)*

Jaja, ik ben er! Een hele maand in Barcelona, ik heb er zin in!
Heb al een beetje kunnen wennen aan de hitte, met 30 graden en 50% luchtvochtigheid is het genieten geblazen :P

De school ligt op 15 minuten afstand van mijn gastgezin, en dat is erg fijn! Gastvrouw woont samen met haar zoon van 23 jaar in een appartement. Pa zit nu even in Madrid (oma is ziek), en de 2 andere zoons zijn al het huis uit. Erg gezellige en lieve vrouw waar je leuk mee kan kletsen, kan lekker koken en als klap op de vuurpijl wast ze ook nog eens voor me! :D Je begrijpt, ik heb een bommetje gemaakt in de pot met honing!

eerste dag rustig aan begonnen met een busrit zodat ik weer weet waar alles is, en de 2e dag ben ik naar het strand geweest. Hele chille bedoeling, heerlijk warm weer, lekker koele zee en een goed uitzicht ;)

Ook zijn er in de stad overal bakkerijtjes, met al het lekkers wat je maar kan bedenken, de een misschien wel beter dan de ander!

Owja, ben ook nog naar school geweest ;) zit nu in A1, maar pak het snel op, merk ik.

Ik ga er weer vandoor, m'n batterij is bijna leeg.

¡Hasta Pronto!

*voor wie 'm niet kennen: https://youtu.be/swghsu7LXSs

  • 09 Juli 2015 - 21:08

    Marjanne:

    Klein neefje,
    wens je een mooie tijd in dat mooie Spanje!
    Knuffels en groetjes,
    Je tante uit het hoge noorden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Rob

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 10401

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 10 Juli 2022

IJsland!

24 Maart 2019 - 13 April 2019

Japan!

23 November 2017 - 22 December 2017

Zuid Amerika!

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Roberto en España!

21 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Rob in Nieuw-Zeeland!

24 Juni 2012 - 07 Juli 2012

Rob in Parijs!

Landen bezocht: