When in doubt, go out! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu When in doubt, go out! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu

When in doubt, go out!

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 Juli 2015 | Spanje, Barcelona

¡Ola Chikos!

Hoe tof, ze hebben me 2 klassen omhoog gedaan! :D Ben van A1.0 naar A1.2 gegaan, en dit is nu een leuke uitdaging!

Donderdag naar Hospitality Drum and Bass @ Razzmatazz geweest en dat was echt geweldig! :D Goede sfeer, goede muziek en goed geluid! Iedereen was ook echt blij om er te zijn, veel locals ook! Eentje voor in de boeken!

Ik ging terug naar huis met de taxi, en de beste man zei dat het ongeveer 14,15 euro ging kosten. Ik zag dat het meer ging worden, maar hij zette de meter stop (!) om mij maar op de juiste plek te krijgen! Uiteraard heb ik hem fooi gegeven :P

Vrijdag een stel totaal leipe Hollanders ontmoet, en ook met hun uitgeweest. Legendarische avond (al weet ik er niet zo veel meer van :D )

Uiteraard hoor je de meest wilde verhalen rondgaan op school, wat mensen allemaal uitspoken hier. Eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt is van een canadees grietje. Ze was out was gegaan van de alcohol, en toen ze weer bijkwam in het ziekenhuis door kordaat handelen van een ander meisje van school was het ziekenhuis te klein. Ik citeer: "Why did you call the cops and the police? I can handle myself!"

Wacht, je ligt met amper ademhaling op straat in een vreemde stad, en jij zegt dat je jezelf kan redden? Tuurlijk. (insert plaatje van theedrinkende kermit de kikker)
Dus, als je een fan bent van drama, ga dan vooral in een residentie wonen ipv een gasthuis :P

Zaterdag gebarbecued bij Pablo, de broer van Álvaro. Hij woont een stukje in de heuvels, mooi plekje! Hij woont daar samen met zijn vriendin en een hele blije hond. We kwamen niks te kort, heerlijk gegeten! Butifarra (worst van varken in een grote rol met kruiden) en zelfs de bloedworst variant gegeten, die erg lekker was! (uiteraard eet ik alles, je kent me!) Daarna coca, en ook nog een ijsje! Afgesloten met Gin & Tonic, de nationale drank hier. Coca is trouwens de algemene benaming voor zoet gebak, maar je schrijft het hetzelfde :P

Zondag nog een (speciaal) biertje gedaan met Álvaro en wat vrienden, daar serveerden ze ook bier-ijs, dus wie ben ik om dat niet te bestellen? Beetje vreemd, maar wel lekker.

Maandag een biertje gedaan met de Hollanders (zie je al een patroon ontstaan? :P ) maar heb vroegtijdig afgehaakt, gek genoeg viel het niet zo lekker.

Dinsdag toch wezen stappen (ik leer het nooit!) en dat was erg leuk! Nu toch maar even rustig aan doen, want ik ga vrijdag naar Roger Sanchez @ Pacha :D

Doei!

  • 23 Juli 2015 - 22:01

    Ivonne Van Paddenburg:

    He Rob, ik maak uit je verhaal op dat je een geweldige tijd hebt daar in Barcelona.
    Heel veel plezier, en geniet. Ook van het eten ! Mmmmmm :)
    Gr. Ivonne

  • 24 Juli 2015 - 09:35

    Mark:

    Hmmm zin school, 2e! Zin over school. En dan.... bier, stappen, bier, bierijs , nog meer stappen, stapplannen. En ik maar denken dat je daar speciaal heen ging om.Spaans te leer en? Ik heb zo t idee dat de prioriteiten iets zijn verschoven ;-)

  • 24 Juli 2015 - 20:10

    Pa En Ma :

    Ha zoon, beetje druk hè daar

  • 25 Juli 2015 - 22:45

    Mams:

    Talenknobbel he.:-) heeeft t'ie van zijn moeder.......kuch, hoest, ahum, ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Rob

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10343

Voorgaande reizen:

27 Juni 2022 - 10 Juli 2022

IJsland!

24 Maart 2019 - 13 April 2019

Japan!

23 November 2017 - 22 December 2017

Zuid Amerika!

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Roberto en España!

21 Januari 2014 - 18 Februari 2014

Rob in Nieuw-Zeeland!

24 Juni 2012 - 07 Juli 2012

Rob in Parijs!

Landen bezocht: