Volver al inicio - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu Volver al inicio - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Rob Cuiper - WaarBenJij.nu

Volver al inicio

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Juli 2015 | Spanje, Barcelona

Terug naar huis, ik heb er een gemengd gevoel bij. Aan de ene kant vind het ontzettend leuk om mijn familie en vrienden weer te zien, maar aan de andere kant is het ontzettend gezellig hier! Heb lang niet alles gezien of gedaan voor mijn gevoel, en begin ook te wennen aan het Spaanse leven.
Het mindere hier is wel dat de meeste mensen maar 2 of 3 weken blijven, dus dan heb je net iemand leren kennen, en dan gaat hij/zij al weer weg :(

Spanjaarden zijn tof, kan ik met zekerheid zeggen! Chill volk, kan je leuk een praatje mee maken. Daarover gesproken, de taal begint er lekker in te slijten, mijn woordenschat vergroot met de dag!

"Rob, wat heb je allemaal uitgespookt deze week?"

Aha!

Vorige week vrijdag naar Montserrat geweest, fantastisch uitzicht! Wat tapas gegeten en toen door naar Roger Sanchez. Was niet heel fantastisch eerlijk gezegd, sfeer+muziek was matig. Ook heel veel mannen, dat helpt ook niet :')
Zaterdag gekayakt op zee, machtig mooi! Flink wat wind, hoge golven, kom maar op! En ondertussen natuurlijk de bootjes van de medestudentes laten kapseizen :P
Zondag naar het strand geweest, ontspannen dagje. Maandag aan het bier (uiteraard, dat breekt zo lekker de week)
Woensdag naar Armin van Buuren geweest, dat was echt super vet! Goeie sfeer, fantastisch mooie vrouwen en goeie muziek! Helaas is aan het eind van de avond wel mijn telefoon gestolen, bummer.
Gisteren weer naar Opium geweest (we hadden VIP kaarten, je moet wat hè) en dat was zeker lachen! Veel mensen van school aanwezig!
Vandaag mijn "graduation" gehad (ja, met hoedje!) en een certificaat gekregen met mijn resultaten.

Goed, ik ga mij geestelijk voorbereiden op mijn laatste avond hier!

Tot morgen!